Deze campagne was erop gericht om de directie van Wolters Kluwer het pand van Pharos Work te tonen en aan te prijzen. In een periode, waarin de directie van Wolters Kluwer een beslissing moest nemen over een op handen zijnde verhuizing. De keuze ging tussen twee panden, waaronder die van Cairn Real Estate, namelijk Pharos Work.
Het pand van Wolters Kluwer in Alphen aan den Rijn en dat van Scorpius in Hoofddorp werd omrasterd om vervolgens een “geo bomb” op deze telefoons los te laten. De totale voorraad aan telefoons was laag en daaraan hebben we een hoog aantal impressies laten zien, in de hoop de beslissing van de directie te kunnen beïnvloeden.
Opgevangen telefoons : 6.354
Aantal impressies : 37.394
Het klikpercentage (CTR) : 0,94 %
Aantal kliks : 350
Type advertenties : display & rich media
Formaten advertenties : 300×250 & 320×480
Link naar de landing page : https://bit.ly/2XXrOJy
Link naar de advertentie : https://bit.ly/2Ud1PwC